Een dag niet gezongen is een dag niet geleefd! - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Arjen en Ankie Beekes - WaarBenJij.nu Een dag niet gezongen is een dag niet geleefd! - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Arjen en Ankie Beekes - WaarBenJij.nu

Een dag niet gezongen is een dag niet geleefd!

Door: Ankie

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Ankie

01 December 2010 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Een muts op mijn hoofd,
mijn kraag staat omhoog.
Het is hier ijskoud,
en ook niet altijd droog.
De dagen zijn kort hier,
de nacht begint vroeg.
De mensen zijn leuk,
maar er is geen 1 kroeg!

Als ik naar mijn auto loop
na een donkere dag,
dan voel ik mijn paspoortje
in mijn rugzak….

En ik loop hier alleen,
in een veel te ver land
Ik heb eigenlijk nooit echt zo naar huis verlangd…
Er zijn geen mensen maar schapen
De wereld gaat dicht.
En dan denk ik aan Holland
want daar brandt nog licht!

Ik mis hier de warmte
van een Hollands cafe.
De aanspraak van mensen
die kunnen zeggen: Schee
Ik mis zelfs het zeiken
op alles, om niets.
Was men maar op Holland
zo trots als een Kiwi!

In het kikkerland vol sneeuw,
hoor ik samen met jou.
Tis daarom dat ik zo
van Hollanders hou…
En ik loop hier alleen,
in een veel te ver land
Ik heb eigenlijk nooit echt zo naar huis verlangd…

Er zijn geen mensen maar schapen
De wereld gaat dicht.
En dan denk ik aan Holland
want daar brandt nog licht!

Naah, zo erg is het ook weer niet :D Kijk maar (en vergeet niet je geluid aan te zetten bij de filmpjes!):

Filmpje Kepler Track: http://www.youtube.com/watch?v=w6UsRpPuYl8

Filpmje Mountainbiketocht: http://www.youtube.com/watch?v=7FnYOwsCGtM

En er staan weer nieuwe foto’s van ons te voet, te paard, op de fiets en in de kayak: http://picasaweb.google.com/arjen.vanbeek/NieuwZeelandZuidereiland

  • 01 December 2010 - 09:23

    Leslie:

    Je bent en blijft toch een zangeres hè Ankiesch?! ;-) Mooi hoor!
    Zit nu op m'n werk, dus kan die filmpjes niet kijken nu, maar dat ga ik later thuis natuurlijk wel doen. Ben benieuwd!
    En dan ben je bijna weer bij ons!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 December 2010 - 09:26

    Judy:

    Respect hoor!!!!
    We willen graag de live versie over 20 dagen!
    dikke zoen

  • 01 December 2010 - 09:49

    Femke:

    Ik krijg een deja vu.... alleen vond ik mijn liedjes toch beter hahaha.

    Tot snel meissie!

    xxx

  • 01 December 2010 - 10:06

    Marieke:

    Nou mooi hoor Ankie!!! Tranen in mijn ogen!!
    Guus meeuwis is toch ons ding he?!
    We hebben gelachen, en gedansen en ik hoop heel binnenkort,
    niets houd ons meer tegen,
    dat de afstand tussen ons steeds kleiner word!!!
    Tot snel he lieverd!!
    xxx

  • 01 December 2010 - 12:35

    Arno:

    Hey A&A,

    mooie bl(ied)og. Pakkende tekst ook.

    Bijna net zo gaoed als Bicycle van Queen. Leuke update, geniet van de laatste, regenachtige dagen voordat jullie hier naar het bevroren kikkerlandje terugkeren.


  • 01 December 2010 - 17:27

    LindaMartijnRuben:

    Ankie in slaapzak...GEWELDIG!
    Meefietsen die grot in... CLAUSTROFOBIE!
    Paardrijden...GROTE KNOLLEN JOH, daar kan Amerigo niet tegenop ;-)!

    Nog 3 weekjes, dus GENIET!!!
    XxX

  • 01 December 2010 - 17:27

    LindaMartijnRuben:

    Oh ja...En het liedje...
    GREAT MATE!

  • 01 December 2010 - 21:13

    Margot:

    misschien gaan Guusje hier ook wel van uit zn dak..
    voorlopig vriezen de oren van mn kop hier en zal het bij jullie wel wat warmer zijn.. Maar jullie kunnen elkaar warm houden.. ik kruip hier zo af en toe maar tegen Wise Guy aan.. de enige vent ( alhoewel zonder ballen) hier in de buurt..haha.. tot snel!!

    Liefs Margot

  • 02 December 2010 - 12:34

    Tante Ria:

    SHEEEEEEEEE DIE ANKIE EN ARJEN, petje af voor jullie aktieve fiets en wandeltochten ( en dergelijke ha ha )
    En overal is t zo prachtig mooi. Maar lieve meid, ook ik, vind t wel lang genoeg geweest, en kijk er naar uit, dat jullie weer lekker in de buurt zijn, voor familie en vrienden en de gezelligheid van kerst en oud en nieuw weer lekker thuis te zijn. Want je weet he Ankie ( op n gegeven moment ) Nou kinders goede reis nog en tot snel. lieve groetjes van ons xx

  • 02 December 2010 - 15:39

    Nelie:

    Geweldige tekst,Guus zou jaloers zijn....
    En Ankie,jij helemaal in je element met je paard.
    Jullie kunnen wel met een triathlon meedoen,wat een sportiefelingen,petje af hoor...
    Ar,beter een vogel in dehand.....
    Om sneeuw te zien hoef je hier niet ver te lopen,ligt voor de deur,echt al winter,brrrr
    Tot over drie weken,19 nachtjes slapen en dan......
    Liefs en grzzz en geniet nog evenxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 December 2010 - 20:46

    Nelie:

    even een foutje herstellen,het is sportievelingen,blond he?xxxx

  • 05 December 2010 - 12:43

    Judy:

    p.s. Kunnen jullie de blogs niet bundelen in een boekje? Jaa, ik zou het kopen!

  • 06 December 2010 - 12:20

    Joost En Grietje:

    Hey avonturiers,

    Wat een super gave foto`s weer zeg. Nu echt aftellen zeg om weer terug te keren naar dit koude kikkerland met de sneeuw. Hier kun je ook super mooie wandelingen maken je hebt het hier allemaal sneeuw, groen, dor, koud etc etc.
    Geniet nog van de laatste weken daar.

    xxx

  • 07 December 2010 - 13:47

    Janneke:

    Haha wat een superlied. Dit kan meneer Kalkman wel waarderen. Fijn dat we snel weer allerlei liedjes van de goede oud heilig tijd kunnen zingen.

    Geniet nog effe daar en kom dan maar snel in de sneeuw baggeren. Ik zal een loper van sneeuw maken in de molikstraat.

    Dikke kus

  • 13 December 2010 - 10:57

    Nelie Griffioen:

    Leuke foto bij reisverslag.
    Nog 8 dagen,geniet nog van de laatste dagen in N-Z.
    Hier gaat het weer sneeuwen,dus w.s. komen jullie in een wit nederland aan volgende week....????????
    Goeie en behouden reis,succes met de voorbereidingen,liefs en grzzzxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 December 2010 - 18:26

    Wim En Louisa:

    Dag Arjen en Ankie,
    De laatste dagen....
    We willen jullie alvast een goede terugreis wensen.
    En dan misschien wel een aankomst in Winter Wonderland.......
    Veel liefs uit Arnhem xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Aussie trippin'

Recente Reisverslagen:

30 December 2010

The End 2.0

17 December 2010

THE END

01 December 2010

Een dag niet gezongen is een dag niet geleefd!

18 November 2010

Na zonneschijn komt regen…

02 November 2010

De Allerleukste Dingen
Arjen en Ankie

Jeeeeeeeejjjjj!!!!!! Je hebt ons gevonden... :D Leuk! Hier al onze zin en onzin van onze geweldige reis door Australie en Nieuw-Zeeland. Enjoy! Arjen en Ankie

Actief sinds 13 Dec. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 33579

Voorgaande reizen:

12 Januari 2010 - 21 December 2010

Aussie trippin'

Landen bezocht: